13 January 2007

Bunlar sanki etaminden daha mi kolay ne..






















6 comments:

NuR said...

Valla Sanem'ciğim hepsi iğneyle kuyu kazmak.... Emeksiz yemek olmuyor, el işinin de kolayı yok galiba. Zevk alınarak yapılıyorsa, bu işin karı oluyor canım..

Anonymous said...

Kesinlikle haklisin Sennur'cum :)

MorKoyun said...

ben dugmeli olanlari begendim, ozellikle pembe olani. evdeki iplerle oynamak icin eglenceli gorunuyor.

Anonymous said...

Pempe dugmeli olan benim de favorim :)

Anonymous said...

Senin siten cok guzel olmus. Yazilarin,el emegin etaminlerin zaten onlara hic soz yok ben cok begenmistim,ozellikle tablolarina bayildim.Hem ozenerek hemde zevklen yaptigin belli oluyor.Senden ogrenecegimiz cok seyler olacak.

Sanem said...

Tesekkur ederim canim, beni mahcup ettin sozlerinle.
Sevgilerimle