18 March 2007

Yarıya iki kala...


Şu aralar zaman buldukça bu modeli işliyorum. Bu tabloyu uzun zaman aramış, sonunda bulunca da çok sevinmiştim..


İşlerken de resme bakarken de Raşit'in kahvesini, sonra onun tam köşesindeki camiiyi, karşısındaki kaleyi, sol tarafta boydan boya dizilmiş tekneleri, mevsimlerden bize tatil gibi olan sonbaharda neredeyse hergün aynı mekanda içilen çayları, bitmiş sezonun yorgunluğunu atarken bu sefer de kış için yapılan planları, kışın burada yaşamak daha güzel, yaz hiç gelmesin temennilerimizi, şimdi ise baharla birlikte herkesin hafif hafif sezon hazırlıklarına başladığını, bir belki de iki ay sonra yoğunluktan Eylül'e kadar telaş içinde olacak ahaliyi düşünüyor, nasıl olsa ben Ekim' de gideceğim, en güzel zaman, herkeste bol vakit varken diye kendimi oyalıyorum..


Sonra bu pazar, ben günlük telaşımda, aklımda o an için hiç o anlar yokken, geldi mesajı.. Buralarda 19 Mart oldu bile, doğum günün kutlu olsun demiş, üstelik bunu neredeyse onu tanıdığımdan beri her sene yapıyor, ilk kutlayan hep o oluyor..


Canım Ayten dost, cok şanslıyım ben..





Bu şarkı da benden bana doğum günü şarkısı olsun, gitarı henüz aman aman beceremiyorum ama bir gün bunu çalıp, üstüne üstlük youtube'a da ekleyip, burada tarihe geçireceğim... Buraya yazıyorum ;)


23 comments:

Tuba said...

Sanem'cigim, ne kadar guzel bir blog. Soyle bir hizlica baktim ve bayildim valla. Yalniz, anneni merak ettim, nerede? Cok duygu yuklu ayni zamanda da esprili yazilar, biraz galiba kendime de benzettim. Cok cok sevgilerimle,

MorKoyun said...

sevgili Sanem, bizim tarafta henuz 19u olmadi ama olsun:)
Dogum gunun kutlu olsun, yeni yasinla birlikte her gun oncekinden guzel, saglik huzur ve gerceklesen dileklerinle dolsun:)
(cok siirsel gordum kendimi yine:)sevgiler..

Pınarın Kulubesi said...

Canım
doğumgünün kutlu olsun...
Balık burcu olduğunu da öğrendim böylece... Aynı su grubuna ait olduğumuzu...
Yüreğin ne için çarpıyorsa yeni yaşın sana onları getirsin. Goblen modelin çok güzel, sen kendine göre ne güzel de yorumlamışsın, Bodrum'a benzeterek. Senin için anlamı olan bu modeli bulduğunda nasıl sevindiğini düşünebiliyorum:)

sevgiler

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu güzel yıllara sağlıkla erişmeni dilerim.
Bu arada şu yukarıdaki sabır işi valla. Kolay gelsin.

Tuhfe said...

Yeni yaşınız kutlu olsun.
Tabloya bakınca hemen içine aldı beni, deniz kokusu martı seslerini dinler gibi oldum.

Anonymous said...

Canımıniçi..
Doğum günün kutlu olsun bi tanem..

Yanında olup da sana sımsıkı sarılmayı ne kadar isterdim bilemezsin..Nerede olursan ol, bu gurbet işi kötü be gülüm..

En kısa zamanda yeniden gözlerini gülerken görebilmek dileğiyle..

koccaman öpüyorum..
Ebru(Tatlı tatlı tatlı bela)

NAZLICA said...

Sanemciğimmmm, nice nice mutlu yaşlara. Sağlıkla ve Sevgiyle geçsin günlerin. Tablo harika, anılarını okumak çok zevkli. Teşekkürler canım. İyi bir hafta dileğiyle sevgiler gönderiyorum.

B5 said...

Benden ve esimden size tebrikler o zaman :)
Burayi buldugumuza (fikirleri guzel, düsünceleri yazildigi kadar ortak)sizi buldugumuza cok sevindik..

Selamlar ve daha nice saglikli, mutlu yaslar!
:)

Sndrfknella said...

Nice mutlu senelere Sanemcim :) Daha nice yeni yaşlarını uzaklardan da olsa birlikte kutlayabilmek ümidiyle.

İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler

pecete said...

Nice mutlu senelere, sebdiklerinle beraber sağlıklı ve huzurlu geçirmeni isterim. Sana söz, sanal doğumgünü pastan benden... Sevgilerimle...

Tuba said...

Dogum gununmus. Cok cok tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum.

Sanem said...

Bu gün burada kutladığım en kalabalık doğumgünü gibi oldu. Hepinize ayrı ayrı teşekkür eder, sizin gibi yapacak, söyleyecek, paylaşacak çok şeyi olan kişilerle tanıştığıma çok memnun olduğumu söyler, sevgilerimi gönderirim.. Herkese, kucak dolusu...

Anonymous said...

Merhaba Sanem hanım.
Öncelikle etamin işini bloğunuza taşıdığınız için teşekkürler.Blogunuzu konuyla ilgili olarak takip ediyorum. Uzun süredir manzara (etamin)şablonu arıyorum ama bulamadım. Biraz daha sade ve küçük ebatta.(daha önceki günlerde yayınladığınız dört mevsim isimli etamin örneği işime yaradı.)Bu tarzda örnekler varsa elinizde, bloğunuzda yayınlayabilirseniz sevinirim. Hoşcakalın. Sevgi.

Admin said...

Merhaba Sanem'cim, dogum gunun oldugunu ancak bu gun ogrenebildim, canim saglik, mutluluk,dolu nice nice mutlu yillar dilerim, sevdiklerinle, arkadaslarinla beraber.Kucak dolusu sevgilerimi gonderebiliyorum simdilik sana bir dogum gunu hediyesi borcum var.

Admin said...

Tatlim pano icin yorum yazmayi unuttum, zaten tek kelime ile harika bir desen seninde cok guzel yapacagindan eminim. Gecen gun kizim senin blogunu ziyaret etmis modellerine bayilmis, kendisinin yapabildigi sadece etamin ve birazda igne ile boncuk isi, evlendikten sonra senin gibi oda boyle pano isleyecekmis,(ilham kaynagi sensin tatlim), sevgiler...

Punto said...

Sevgili Sanem;
Hatırlanmanın ne kadar mutluluk verici bir şey olduğunu yıllar geçince daha iyi anlıyor insan. Sanal ortamda kuru iki cümle ile doğum günü nasıl kutlanır bilemiyorum ama ben de dostlarınla, sevdiklerinle nice doğum günleri diliyorum.

Anonymous said...

Sanemcim gecmis dogum gununu kutluyoruz.Yanaklarindan opuyoruz.Sevgiler.

Ayçiçeği said...

Geç de olsa, nice mutlu yıllar dilerim :)

Tablo çok güzel :))

Aşağıdaki bebek resimlerine de bayıldım :)

Tijen said...

Mutlu yıllar sevgili burçdaşım!
Ben senden (yılını boşverirsek) 12 gün büyüğüm demek. Raşit'in kahvesi ve kale deyince, Bodruuummmmmm dedim içimden. Bodrum'a gidemeyeli kaç yıl geçti, orada geçen iki yılımı (yazından çok kışını ve baharlarını) özledim şimdi..
Tijen

Sanem said...

Sevgili Punto, dantelci, Tijen, Ayçiceği, ve Özgünce sizlere de ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Mesajlarınızla gerçekten çok mutlu oldum inanın...

Sevgi hn. elimde var aslında bir kaç manzara örneği, neden olmasın eklerim bloga tabii..

NuR said...

Sevgili Sanemciğim,
Yeni yaşın kutlu olsun, sağlıklı, mutlu nice yıllar dilerim. Valla gitar resitalini heyecanla bekliyorum, hadi bakalım....Tablon harika, ellerine sağlık, benim örtü hala bir kenar bitik duruyor.
Sevgiyle kal

Berceste said...

Sağlıkla, mutlulukla, sevdiklerinle nice nice senelere... Yüzündeki gülümseme hiç eksik olmasın. Hep sıcacık kalsın olur mu? Bu sitenin sahibinin sevgi dolu bir yüreği olduğuna göre yüzü de sıcak bir gülümseme ile güne başlıyordur diye düşünüyorum....

Sevgiler.

Sanem said...

Şennur çok iyi değilim bu konuda, çalışmak için zaman yaratmalıyım daha çok, ama azimliyim... Çok teşekkürler Şennur'cum..

Berceste, çok teşekkür ederim ne güzel bir dilek. Her iki Dilek ;)