12 December 2006

Bu tabloya isim bulamadim !?




Aslinda goruntu bozuk oldugundan hic icime sinmeden koydum sayfaya. Uzerinde cok durmuyorum belki de bu fotograflama isinin, ilerde blogdaki butun resimleri tekrar guncelliyecegim.

Bu tabloya da gecen yazin haziraninda baslamistim. Sonra araya yaz girdi, sicaklardan canim istememisti ugrasmayi. Bu hazanda bitti, ama kenarlarindaki boncuklari kaybetmistim, gecenlerde tamamladim. Sirf karisik diye isledigim bir seydi bu. Bunu islerken ''kezban'' olmak istemistim bir de. Kezbanvari bir tablo gibi geldi bana bu. Nereye asicam, asar miyim, yoksa dostlardan birine hediye mi ederim bilmiyorum.

Ornegini bulamadim, ben de islerim derseniz, bulmaya calisirim.

6 comments:

Anonymous said...

yine ben..:)

bak burada cok büyük bir haksizlik var o yüzden yazmadan edemeyecegim. Nasil burun kivirarak anlatirsin sen bu tabloyu ya? (umarim ben yanlis anlamisimdir) cünkü bence cook güzel olmus. digerleri gibi manzaralar ya da farkli görüntüler yok, sadece cicekler var ama kompozisyonlari cok güzel bence. benim favorilerim arasinda bu tablo. Bir tarafim yese, modelini istiyorum yapacagim diyecegim ama simdi kendimi altindan kalkamaycagim sorumluluklarin altina sokmayayim. Ama aklimda...

sevgiler.. ellerine saglik
teyzenteyfik

Sanem said...

Evrim, ben baslar baslamaz pisman olmustum bu ise, sirf yarim birakinca bir seyi kendime sinir oldugum icin bitmisti. O kadar karisik tonlar ve cok ip vardi ki anlatamam. Hatirladikca aman diyorum yani. Ama gordugumde beni de ilk etkileyen dort mevsim ciceklerinin renkleri olmustu. Tonlamalari guzel ayarlamislar burasi bir gercek.
Kezban benim ben olmasaydim olmak isteyecegim kisi modelinin ismi. Boyle kendi halinde, ufak seylerden mutlu olan, tevazu gosteren, herseye karsi az bilgili bu yuzden daha duyarsiz belki de daha mutlu bir kisi Kezban. O yuzden oyle dedim.
EgeR istersen modelini bir sekilde bulurum ben sana ;)
Sevgiler
Sanem

Rengarenk dantel said...

mükemmel olmuş. ona isim bulunmaz zaten. maşallah...

ellerinize sağlık...

bu arada sitenizi yeni keşfettim, artık sık sık uğrarım..

bıraktığınız doğum günü mesajı içinde teşekkür ederim...

Anonymous said...

merhba bklogu yeni keşfettim ama süper ya .eğer tabloyu asmayacaksanız ben talip olabilirim hediye kısmına:))harika olmuş bence..

Pınarın Kulubesi said...

Sanem bunlar harika
etamin benim yaptığım ilk nakıştı,
ve kaneviçe,
Dantel yapmayı bilmem. Senin yaptıklarının her biri ayrı güzel, bütün evin duvarlarını kaplayacak kadar yapmışsın ne güzel. Benide imrendirdin
sevgiler

Admin said...

Sevgili Sanem merhaba,siteni yeni kesfettim, yaptigimn isler bir harika canim, ellerine saglik, iyi genlerde kullan. Sevgilerimle..