01 October 2007

etamin kasaba



Etaminden evler yapıyorum öylesine...


20 comments:

NAZLICA said...

Şato gibi gözüküyor Sanemciğim. Sen bu gidişle bir mahalle yaratacaksın gibi geliyor bana. Renkler harika, ellerine sağlık. Bitince ne olacak merak ediyorum. Sevgiler

Anonymous said...

Elinde sihirli degnek olacak, bir dokunacaksin, evler gercege donecek.

Su Almanya seyahatimden sonra moralim bozuk. Istanbul cirkin, Amerika cirkin... :o( Ben Almanya'daki yerler gibi yerlerde yasamak istiyoruuum!

www.elifsavas.com/blog

Anonymous said...

Sanem'ciğim, marifetli arkadaşım benim :) Ellerine sağlık..

Admin said...

Merhaba Sanemcim,
cok guzel olacagindan eminim, sevgilerimle...

Sanem said...

Adaşım, bu ne şirin bir işleme olmuş. Ellerine sağlık. Bitirdiğin zaman da paylaş bizimle emi? :))

Aybike Ceylan said...

Sanem'cigim,
Cok ama cok guzel olmus, cok sirin de:)
Sevgilerimi gonderiyorum.

Punto said...

Hayranlıkla izliyorum. Acaba bu yaşımızda, hazır emekli olup vaktimiz de varken, etamin işi mi yapsam? Sahi ayıp olur mu?

NuR said...

Sanemciğim çok şeker oluyor, kolaylıklar dilerim. Benim etaminler hala duruyor:((

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Hayalleri kare kare işlemek biraz da etamin. Çok severim ben. Yeniden başlamak geliyor içimden. Hele bu güzel evleri görünce. Ellerine sağlık.:)

Bocuruk said...

Ben de çok severdim etamin işlemeyi. Yıllar oldu almadım elime. Ama ben klasik modeller işledim hep. Hani vardır ya elinde testi ile kız, çiçek, böcek v.s. Senin evler muhteşem güzel. Renkleri de harika seçmişsin. Ortaya bir masal kasabası çıkacak sanırım:)
Sevgilerimle...

PERİLİ KÖŞK said...

sanemciğm bunların şablonunu vermen mümkün mü acaba ...
çok güzeller,ellerine sağlık....

Anonymous said...

hepsi bir birinden güzel.kutluyorum
sizi.biliyor muydunuz ben hiç
yapamam.hatta bir kaç kez denedim,
sıklıdım...herhalde biraz sabır işi olsa...sevgiyle,reda

Sanem said...

Teşekkür ederim Nazlı'cım, Heidinin teyzekızı Clara'nın evine benzettim ben bunu daha çok, çocukluğumu özlüyor olabilirim.


Merhaba Elif, moralinin bozuk olması bu ülkenin kahverengindendir, öyle iç bunaltır ki, yeşili de olmasa çekilmez. Yeni albümün için bir de buradan tebrik ederim.


Teşekkürler Özgüncecim, marifetlerin şekli değişik ama sen de az değilsin ;)


Hatice'cim bu minick evlerden biri, şimdi bir başkasına başladım, hatta bitti bile de buraya eklenmeyi bekliyor, onu daha çok beğenirsin diye düşünüyorum.


Sanem adaş, hoşgeldin ;) Diğer evler yakında burada kapıları açacak, bekleriz.


Aybike'cim teşekkür ederim, ben de sevgilerimi gönderirim.

Sanem said...

Sevgili Punto amca ;)) Bu etamin işi sizin fotoğraf çekimlerinize engel olur kanısındayım, insan renklerin arasında kayboluyor, bitmeden kalkamıyor, bir de gözlere verdiği zararı da hatırlatmalıyım. Ama ben burdayım, isterseniz yardıma hazırım ;)


Sennur hoşgeldiin, en uzun tatil seninkiydi tahminim ;) Senin etamini ben oraya gelince ben tamamlıcam, söz. Sevgiler.

Incegül'cüm, yeniden başlama bence, sen yazmaya devam et, biz de seni keyifle okumaya devam edelim.

Bocuruk'cum, bu etamin işi de olmasa sabit oturduğum anlar olmayacak, beni rahatlatan, sakinleştiren ve biraz durduran bir iş bu, seviyorum ;) Masal kasabasının ikinci bölümü geliyor birazdan.

Perili köşk, hepsi bitsin diğer sayfada yayınlıycam şablonunu, hepsi bir sayfada olduğundan bitmeden eklemiyim dedim ;)


Reda, sabır konusunda kendimi tebrik ediyorum arada ben de, sırf bu iş de değil, bir çok durumda kendime şaşırdığım bile olur.

MorKoyun said...

Kaca isiniyor bunlar ayda, merkezi mi isitma?

Berceste said...

Bizim eve benziyor bunlar :) Terrace house.

Mor Koyun'cuğum, aylık 100 poundu geçiyor ısıtması!

Sanem said...

Morkoyun ve Berceste bacilarim, bu evlerin isitmasini ben hep odunla hayal ettim yaparken, ayni Clara'nin zamaninda obek obek tasidigi odunlari arka kapidan iceriye istiflemesi seklinde.

Berceste said...

Eh zamanında senin dediğin gibi yapılıyormuş Sanem. Her evin içinde bir şömine var. Şöminesiz ev, evlerde de oda neredeyse yok gibi. Ama şimdi doğal gaza dönmüş olay. Bizimkini ona çevirmişler. İyi de etmişler. Bu ülkenin yağan yağmurları ile kuru odun nerden bulunacak :)

Mutlu Kum Taneleri said...

Çok güzel olmuş , çok beğendim.

Anonymous said...

Sanem Ççok gzüel olmuş bu ya bak sana bir öneri Etaminler Çağ Atladı

http://www.edasuner.com/etaminler-cag-atladi/